onsdag, april 08, 2009

Nina Persson med A-camp

Jag var på konsert i går med min fru och såg Nina P med A camp.

















Tyvärr blev jag ganska besviken på framförandet då jag tyckte att publikkontaken helt uteblev, åtminstone 75 % av föreställningen. På slutet blev det lite bättre men hur kul är det att behöva resa på sig ;-) på order av sångerskan?
Tidigare har jag tyckt om att lyssna på Nina och A camp men jag inser nu att hon är mycket bättre på studieinspelad version är så här live på konsert.
Jag tänker inte dissa henna helt,för några låtar var bra i alla fall.
Förbandet med Kristoffer Åström får oxå godkänt efter en ganska trevande start med för hög volym.
Den beskrivning som Johanna Åberg på UNT ger av framträdandet av Nina Persson och A camp som ett "uppsluppet band"förstår jag ej;-) men vi tycker väl olika.

Mats

Inga kommentarer: