söndag, november 01, 2009

Granebergsvarvet 2009

I går var det dags för Granebergsvarvet igen. Tyvärr satte min häl stopp för mitt deltagande. Jag deltog i en liten halloweenbjudning kvällen innan i stället och tog en promenad på tävlingdagen för att få lite motion.
Resultatet från Granebergsvarvet hittar du här.

I dag har jag varit ute och sprungit lite grand i alla fall för att känna på en aningen längre sträcka än de 5 km jag sprungit tidagare. Det blev den här rundan. Det gör mest ont i början och sen efteråt...























Mats
med hjälp av min Iphone
Tänk på att minska koldioxidutsläppen!

1 kommentar:

The pale observer sa...

Hi There - found your blog via my fellow Ghanaian blogger Barb. You are welcome to also visit my little page of Ramblings about life as an Expat in Ghana.

Wish I could read your blog - but will have to be satisfied with pics :)

Cheers - Holli in Accra