söndag, september 16, 2007

Två veckor hemma själva

Nu är det två veckor som jag och Gilla varit hemma själva utan Erik och Martin. Det är ganska lugn hemma men även lite tomt. Dock kan vi äta upp alla druvorna själva och än finns det många kvar som syns på bilderna :-)

I går var vi på lille Tors dop och innan hade jag varit på en friidrottsaktivitet på Studenternas. Lilla VM med syfte att låta alla barn som vill pröva på friidrott under lekfulla former. Väldigt blåsigt dock men ganska mycket besökare. Samtidigt pågick en 10-mila tävling i löpning runt studenternas. 40 varv på 2,5 km... Snabbaste sprang på drygt 8 timmar. Inte riktigt min melodi ännu.
Nu känner jag mig lite förkyld så det blir ingen träning i dag.
Kanske skall gräsmattan få en klippning till om det inte blir regn.

Morgon i trädgården


Mats

Inga kommentarer: