onsdag, oktober 13, 2010

Washington DC

Jag är just nu i Washington DC på en precis avslutad PMI-kongress. Det är ett fantastiskt ställe som kongressen hålls på, Gaylord National Resort & Convention Center on the Potomac River. Man har byggt om hela den gamla hamnen och området däromkring i Maryland som är precis bredvid Washington DC. Nu är hela området fullt med hotell och bostäder samt en massa afärslokaler som står "Will open soon" på.
Området invigdes för ett år sedan och det kommer säkert bli jättehäftigt och det är nog redan ganska dyrt.
Jag tog en Super Shuttle in till Washington DC downtown i lördags och vandrade runt lite och tog lite bilder.




Det har varit varmt och skönt ända till i dag onsdag då det är ca 15-17 ° C just nu. I måndags var det drygt 30 ° C och jag har simmat i poolen och solat lite också:-)

Nu skall jag strax ge mig i väg till St Paul och hälsa på Martin.
Vi hörs,



MatsRG
med hjälp av min Iphone
Tänk på att minska koldioxidutsläppen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hoppas att du cyklade dit... För klimatets skull.