söndag, januari 20, 2008

Helg på egen hand



Denna helg har jag varit själv hemma. Gilla har varit på kurs. Jag hr roat mig med två löppass. Ett i går på 14 km och ett i dag på 8 km. I går såg jag på två DVD-filmer, V som i vendetta och Romper stomper. Båda var riktigt bra på lite olika sätt.
Jag avslutade kvällen med en Bollywoodfilm på TV som var riktigt gullig med mycket musik och dans och ett lyckligt slut !
I går regnade det och stormade som bara den men just nu skiner solen och det det är strax under noll.
Jag tog precis några kort av dammen som igår var nästan isfri och nu är det en tunn hinna is. Fiskarna syns inte på bild men de verkar må bra:-)
Nu skall jag laga lite lunch och sen åka och handla. Klockan 15 skall jag hålla ett första planeringsmöte för Slottsstafetten här hemma och det är därför jag skall handla först. Annars skulle jag kunna göra det när jag hämtar Gilla vid tåget vid 18-tiden.

Mats

Inga kommentarer: