söndag, februari 01, 2009

Ny månad nya tag!

Hejsan kära läsare!
I dag är det första februari och det är första dagen på resten av mitt liv;-)
Gamla kloka ord som står sig bra genom åren.
Jag har tillbringat nästan en hel vecka sängliggandes med feber och en jätteförkylning. Nu är jag betydligt bättre men än dröjer det nog en vecka innan jag kan ge mig ut och springa eller något liknande.
Under en sådan tillvaro så blir livet helt annorlunda och man vet inte vad som är det vanliga livet nästan. Jag har försökt se alla sportsändningar under veckan på dagarna och ta en liten runda varje dag men inte mer. Sedan i torsdags var febern borta och bara förkylning återstod att bekämpa.
Hur som helst så fyllde min mamma 75 år i går och alla syskonen och far hade kommit överens om att fira henne med en middag på lokal någonstans.
Trodde nog inte att jag skulle kunna vara med men både Gilla och jag kom iväg i går till Ulriksdals Wärdshus och mamma blev nöjd verkade det som:-)
I dag fortsätter det med olika skidsändningar på TV och i morgon förväntas jag orka med att jobba igen!
Jag får nog ta det lite lugnt och hoppas att det skall gå bra.
Men det blir ju ljusare och ljusare så jag satsar på att snart vara i full fart igen:-)

Jag gjorde ett svep runt huset med iphonen för att spegla status i trädgården.
1:a februari 2009



Mats

Inga kommentarer: